Friday, February 18, 2011

.....I;m so sorry....

Salam semua...

Lama x corat coret kt blog kesayanganku ini....sesuatu yang baru utk aku cuba....akan aku rajin2kan diruku utk mencoret di dalam nyer...setelah sekian lama...banyak aktiviti baru yang aku cuba....Tahun 2011....tahun yang baru...banyak cabaran menunggu di hadapan...akan aku tempuhi dengan redha...

Semalam...suamiku menyampaikan 1 berita sedih.. salah seorg kawan baik nyer dikenali dengan panggilan 'Botak' telah pergi meninggalkan dunia ini buat selama-lamanya menemui Allah Yang Maha Esa....Pemergiannya amat mengejutkan kami sekeluarga kerana Rabu lepas baru sahaja bertemu dengan Allahyarham selepas bermain bola....Rupa2nyer dalam perjalanan ke tempat kerja pada hari jumaat pagi, Allahyarham telah dilanggar dengan sebuah lori dan meniggal ketika dlm perjlnan ke hospital..

Hari ini...hari Sabtu...yey yey....sudah cuti...anak2 sekolah ganti hari inie rupanyer....dapatlah aku memasak untuk anak2 lepas diorg balik dari sekolah....YES!!! minat terbaru...'memasak'....tapi minat yang sekian lama adalah 'membuat kuih, kek, biskut dll' memang dari alam persekolahan...tp mama x berapa galakkan...dh sudah...dh anak 3 org baru ader thrill nak masak....Best giler rupernyer..hilang segala tension di tempat kerja!!!

NNt jumper lagi yek..bye!!

No comments:

Post a Comment