Wednesday, November 24, 2010

.....^-^.....

Salam & hi...

Alhamdulillah pada 24/11, aper yg aku ingin kan telah tercapai...azam thn nie iaitu 'aim' utk menurunkan berat badan ku kepada 55kg...sebelum nie berat badan aku 62kg (pergh!!! gemuk seh...) Try 'aim' mana yg blh tercapai dek tanagn jek...takut nnt klu x tercapai!!!! Tahun depan ingat nak capai 50kg plak....Insya Allah, tercapai!!! ringan skit badan....dah boleh dressing skit2,..heheheh

Dah 2 hari dengan Boss baru...orang nyer soft tp tegas...x suka bising2...x suka reminder...punctual giler!!! aku cuba sokong 'captain' baru utk kapal yang dah usang & tinggal nak roboh nie...(tmpt keje aku)... Boss cuba melakukan perubahan yg baru...ader yg blh terima & ader jgk yg masih lagik marah sbb x blh terima perubahan yg drastic....

Untuk aku??? i just follow with the flows....aper yg penting utk aku...me & my family...hubby aku pulak sangat sokong aper yg Boss aku cuba terapkan iaitu disiplin & ketepatan masa...Thank God, sbb dpt hubby yg very understanding about my work...AMIN!!

Aku masih menjlnkan tanggungjawab sebagai seorg isteri & jugak ibu,,,,Aku korbankan masa tidurku...sbb blk dh lewat..penat sangat terus tido...seawal 3-4pagi aku dh bangun utk siap2 rumah aku...msak utk anak2 & suamiku dan alakukan aper2 yg patut sampai waktu nak pegi keja!!!

Kat ofis pulak...asyik kena ganti org jek....tak pe lah ( cuba tenangkan diri sendiri ) Hanya Allah yg tahu bertapa azabnyer....nak buat keja org...tolong org...last2 keja sendiri x de saper nak tolong!!! kesian kan??? inilah manusia....cepat lupa diri!!

Oklah...nanti kiter sambung lagi....curi2 masa sebelah pagi nie utk meluahkan perassan sikit....'Do take care'...Chiao!!!

No comments:

Post a Comment